Tips om snygg herrväska

M

mooi

Sambon fyller 30 om ett par veckor och jag tänkte bl.a köpa en snygg väska till honom, men har noll uppslag.
Jag tänker en skinn/läder, svart eller mörkbrun och i storlek så att det får plats dokument i den.

Vad har ni för idéer?
 
Jag köpte en från Ted Baker till min sambo i 30-årspresent och han har använt den nästan varje dag sedan dess. Tror den gick på runt 900 kr, och den ser fortfarande nästan ny ut såhär ett år senare. Jag vet inte om exakt samma modell finns kvar, men sök på Ted Baker Messenger Bag så borde du få lite bra förslag. Min sambos ser ut såhär:

ted-baker-brown-embossed-document-bag-product-1-26980623-0-149534731-normal.jpeg
 
Jag hoppar in här eftersom min man önskat sig en snygg datorväska i födelsedagspresent :)

Så jag hoppas helt enkelt få lite tips jag med, om det är ok för @mooi :)
 
Sandqvist har snygga och stilrena väskor tycker jag, har en själv därifrån som har fått en snygg patina efter ett par års hänsynslös användning. :up:
749_724d7baa92-franka-gognacbrown-sqa601-01-big.jpg

1075_1f1b7fc42b-sqa747-jones_black-1-big.jpg


Annars har ju också Baron och Barbour snygga väskor, men de kostar nog lite mer.
baron_1611222588-1300x780.jpg
 
Jag har lite samma fråga. Min manlige sambo önskar sig en fjollig axelremsväska. Men jag fattar inte vilka väskor som är fjolliga. Jag tycker att alla jag ser är rätt neutrala, bara.
 
Hade jag haft en större budget hade jag oerhört gärna köpt honom en från Cambridge Satchel Company förresten, men de var i dyraste laget för mig när jag skulle köpa. De har dock fantastiska väskor, så det kan vara ett intressant tips för någon annan i tråden kanske!
 
Jag har lite samma fråga. Min manlige sambo önskar sig en fjollig axelremsväska. Men jag fattar inte vilka väskor som är fjolliga. Jag tycker att alla jag ser är rätt neutrala, bara.
Axelremsväska är per definition fjolligt på män (speciellt en liten). Det är mer manligt med portfölj.
 
Axelremsväska är per definition fjolligt på män (speciellt en liten). Det är mer manligt med portfölj.
Dåså. Han har redan minst en. Då behöver han alltså ingen ny? Bära runt på portfölj låter jobbigt och opraktiskt, förutom då bristen på fjollighet.
 

Liknande trådar

Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 422
Hemmet Hej, Undrar om någon här har koll om man kan ställa en fristående mikrovågsugn i överskåp? Jag har ingen mikro i mitt kök idag och har...
Svar
16
· Visningar
1 462
Senast: cewe
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 553
Senast: Buongusto
·
Mat Tänkte jag skulle köpa lite roliga ölsorter till sambon när han fyller år. Jag har dock noll koll på vad som finns, vad som är gott. Han...
2
Svar
23
· Visningar
1 574
Senast: Sleepan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp