Tips om transportbenskydd?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare solglimt
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 56
  • Visningar Visningar 3 573
Sv: Tips om transportbenskydd?

aha vad bra!

själv har jag bucas till min andra häst, o dom e superbra!
köpte mina på börjes, finns i svart o brunt iallafall.
kolla i börjeskatalogen el hemsidan för bild. de har nog bara i brunt detta året.

piggis_83 skrev:
kollade på pessoas skydd i veckan, är ute efter nya skydd jag oxå. såg fina ut! kommer inte ihåg vad de kostade, men det va nog nästan 1000 iallafall.
tyckte de såg rätt "stora" o lite klumpiga ut bara.

Är det nån som vet några skydd som inte är så stooora? Min nye är ca 1,60 o har väldigt smäckra ben, så "stora" stl full drunknar han nog i.

Vad finns det för skydd i stl cob t.ex.?
Är du säker att Pessoa kostade rint 1000 kr? Jag har fått tips om att de kostar 750. ;P

De från Hööks, ett par svarta med beige ludd inuti (som vi har till den andra pållen) är ganska bra, vi har Full till min D-ponny New Forest. De kostar 399 kr har jag för mig, och de är faktiskt väldigt bra, har blivit lite slitna men det är prisvärda. :)

Atlas skrev:
Vi har PESSOA:banana: Både till häst och ponny och dom sitter jättebra!! Finns i 3 snygga färger och är rejäla i kardborreknäppningen. Hästarna verkar trivas med dom, dom verkar ge bra stöd! 750kr/4st
Vart köpte du dina Pessoa? Vilka andra färger finns än svart och blå? :)

Hej,hej
vad jag vet finns d 3 st olika. Dom två färgkombinationerna som jag fotat och sedan blå med ljusblått/rutigt foder och texten pessoa i lysande blått...Jag har köpt dom i Gävle. Dom sista köpte jag nu 25 feb!! Så jag vet att dom kostade 750kr. Hon sa att d var ett bra pris och det var d väl då..:banana:

Jag är väldigt nöjd med mina Shires. LÄtta att få på och av, sitter stadigt och är stabila! Finns dessutom i massa snygga färger!

jag har mark todd som jag är nöjd med :)
PA151544.jpg

har ett par bucas också som jag fick med ponnyn som hade hängt med länge och höll ett tag.

vilka fina :D

finns det inga lila transportskydd någonstans att köpa ?

fast den där lila gillade jag inte riktigt :d

ja de kanske inte va så dyra som 1000, jag minns inte. ska dit imorn o hämta sadlar, kan kolla då om jag kommer ihåg :angel:

hej vi har pessoa skydd till våran unghäst och de sitter jättebra var inte så dyra heller 750kr

Vi har typ vinröda iaf hihi, passar till vår svarting med hans vit röd blåa Norge täcke: Skitsnyggt:love:

Ska lägga in en bild sen :)

Senast ändrad:

Vad kostade dina mark todd? Och var köpte du dom? :)

Vad kostar ett par shires-skydd? :) Var kan man köpa dom? Dom svarta med röd kant var riktigt läckra, skulle passa min ponny som har svartrött mussetäcke!

Josephine skrev:
Bucas
1853170.jpg

Mark Todd
1853169.jpg

Mark Todd
1853168.jpg
Vad kostar Mark Todd-skydd? Vilka färger finns de i? Har du någon aning om var man kan köpa dom? :) Sporren?

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 076
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
872
Senast: Hermelin
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen... 2
Svar
33
· Visningar
1 310
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 662
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025