Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har två bedårande honkatter,3 år.De är inne katter och mkt ensamma hemma.Jag skulle verkligen vilja ge dom ngt att sysselsätta dom med men vet inte vad dom skulle uppskatta,helt brist på ideèr.Hjälp!
Dyra leksaker är inget för mina katter.. de älskar att leka med tussar från fällen, spagetti, sugrör (speciellt sugrör), tops och annat som matte el husse råkar tappa Helt omöjliga... Brukar jobba ur dem med laser peken en sväng i veckan, inte för mycket för då blir de bäng i huvet
Skola & Jobb
Hur hade ni hanterat denna situationen?
En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Kropp & Själ Jag klockar in på tre gympass denna veckan, förhoppningsvis simning imorgon. Har funkat bra att gymma de andra dagarna men idag var jag...