Tips på bra Glucosamin

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Liten_men_tuff
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 965
L

Liten_men_tuff

Som gärna innehåller mer bra ämnen mot ledproblem.
Har haft ett jätte bra som jag köpte på horseshow, Cartiflex. Men hittar ingen som är återförsäljare här i sthlm, iallafall inte åt hundcartiflex. De innehåller även djävulsklo och har funkat kanon bra :)

De tidigare jag köpte har inte varit vidare bra, så ni som ger glucosamin till eran hund, vilket märke ger ni?
Vart köpte ni det och pris på det? :)

Sv: Tips på bra Glucosamin

Jag har för mig man kan köpa det på djursjukhus. Du kanske kan kika på något sånt ställe.

Sv: Tips på bra Glucosamin

Jag köper hästförpackningar, det är ändå samma sak i (jämfört innehållsförteckning). Min kommer från granngården (450g) och kostar 3-400kr, räcker hur länge som helst till de små liven! Tror det är Biofarmab jag har.

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver komplettera åbäket till stålbur med en canvasbur. Har inte köpt nån sån på år och dar, tar gärna emot tips på bra modeller och...
Svar
10
· Visningar
425
Senast: bollen__
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
363
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 698
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 685
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad läser du just nu?
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur