Tips pÅ bra sadelmÄrken

zefron

Trådstartare
Hej!:)
Nu är det så att min häst behöver en ny sadel och jag undrar om ni har några tips på bra sadelmärken eller var jag kan hitta begagnade sadlar,jag söker främst en dressyrsadel eller allround i brunt,jag tänkte också anlita en sadelmakare som kan detta med sadlar :)

Sv: Tips pÅ bra sadelmÄrken

Märke och modell på sadel beror ju lite på vad för typ av häst du har och hur sadelläget ser ut på hästen.

Annonsmarknaden här på bukefalos är en sida att kika på begagnat, sen finns det ju hastnet där det varje dag läggs in flera nya annonser med begnade sadlar.

Sv: Tips pÅ bra sadelmÄrken

beror helt på vad din häst har för ryggtyp.
men jag kan avråda dig för dessa märken:
Kingston
master
claridge house synteten
horse saver

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
325
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
285
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Har tagit upp ridningen efter måååånga års uppehåll, mina gamla stövlar är fortfarande fina men omoderna och svåra att få på och...
Svar
5
· Visningar
617
Senast: Jfrelin
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka