tips på bra stövlar!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Binsan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 552
B

Binsan

ska köpa mig ett par nya läderstövlar å skulle gärna vilja ha lite tips..!

de ska vara smala i modellen, helst lite högre utsida och max kosta 4500:-....:angel: inriktining dressyr men det ska gå att hoppa i dem...:)

graninge fantaster behöver inte svara....;)

Sv: tips på bra stövlar!

jo, jag tittade på lite olika par häromdan...

vilken modell kan du rekommendera inom cavallo??

ett par kostade 3500, ett annat par 6500....:crazy:

Jag har beställt ett par från De Niro, snygga och jättesköna! Har haft Cavallo och det är nog det mest obekväma och stela man kan få tag på... :crazy:

Sergio grasso! :love:

finns massa olika modeller o så, jättesnygga o sköna!

Jag har ett par Sarm som jag varmt kan rekomendera, snygga med högre utsida. Kostar väl från 3000;- tror jag.

Jag har ett par Levad, Diplomat tror jag modellen heter(?).

De är i och för sig lite dyrare, gav runt femtusen för dem, men de är såå snygga och sköna!

Det finns även en Levadmodell i billigare skinn som är nästan lika snygg men kostar typ runt tretusen.

Var kan man få tag på dem? Testade söka men hittade inget.

Jag hoppar i ett par Sergio Grasso modell Mascote
www.equalityline.se har jag för mig säljer Sergio Grasso via nätet

själv köpte jag mina i butik

Vad hade du för några Cavallo? Jag hatr ett par som är så sjukt sköna!

Fast det är hoppstövlar..Dina kanske va dressyr?

Ja det var dressyrstövlar och det var några år sen... Dom blev aldrig mjuka! Sålde dom till slut, var trött på skavsår hela tiden. :p

PrinceFair skrev:
jag har ett par cavallo talent, kostade bara 2400 och är kanonbra

kan man få ett par såna med dragkedja? Var inne på Lyckås hemsida (det är väl den första bilden?) men de var utan dragkedja.. Tycker de verkar assnygga och har hört positivt om dem, sen är det en bra prissumma på dem.

Jag är väldigt nöjd med mina sarm hippiquestövlar.

De är visserligen hoppmodellen men den har högre utsida o fungerar absolut till dressyr också.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par...
Svar
14
· Visningar
446
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: NilHe
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
231
Senast: sweep
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 085
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka