Tips på bra vakumpåsar?

Martina_m

Trådstartare
Tänkte skaffa såna där vakumpåsar att förvara kuddar och täcken i.

Men har hört att det finns många som läcker in luft och därmed tappar hela grejen.

Har ni några som är bra? Och vart har ni köpt dem?

Jag har köpt massor från clas O* sånna som man inte behöver dammsugare till utan bara rullar ihop, prisvärda är de oxå. Ingen av dem har haft pyspunka. Fraktade tillåme min koskitsdoftande overål i en påse nerkörd i väskan med allt annat utan att övrigt bagage kontaminerades.

haha, det där ordet fick jag läsa några gånger innan jag fattade vad det stod ;) haha (koskitsdoftande)
Men det kanske är värt att kolla upp, tack för tipset! :)

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 856
Senast: SaraXX
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 374
Senast: Badger
·
Hemmet Ja. Jag behöver köpa en ny bäddmadrass och jag tror nog att jag bara har köpt en bäddmadrass i hela mitt liv. Jag står och velar mellan...
Svar
7
· Visningar
576
Senast: mysboll
·
Hemmet Vi har haft vår stuga första den här vintern och framförallt har det under påsken blivit uppenbart att många kör skoter in på vår tomt... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 210
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka