Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
...efterlyses. Jag tänker på sådana där man får klura lösa gåtor osv. Om det finns några? Spel där man ska springa runt o skjuta folk osv är inte min grej alls.
Alla Mystspelen. Min favorit var Riven med kluriga problem som fortfarande var logiska (de senare spelen kan ibland vara helt ologiska) och grafik som gör att man bara vill gå runt där hur länge som helst. Tyvärr tar det slut en dag...
Jag älskar Monkey Island. Och Heroes of might and magic V.
Gillar också fix och pysselspel, inte våld . Trots det är Heroes ett väldigt tillfredsställande spel för mig.
Skola & Jobb
Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Hundavel & Ras Fast om nu kunskapen är så stor så borde väl ändå den rätta kommentaren vara ”Kolla upp uppfödaren noga, titta på resultat från BPH, se...
Övr. Grenar Alltså, egentligen tror jag dressyren idag var sämre än sist 😅, hon var ännu mer vild, tyckte det var jättekonstigt med framridning i en...