Tips på en bra hästtransport!

Sv: Tips på en bra hästtransport!

Kalinka skrev:
Du är fortfarande lika nöjd som jag är? :banana: Och fin färg har du ju också ;) :D

Jajemensan!!!:bump:

...och det är ju tack vare dig jag har de fina i silverstripesen :bow: :bow: ...

Håller med den som gillade Ifor Williams. Redigt släp utan krusiduller.

Ja, vilken tur jag hade! Tur i oturen kan man ju säga! :bow: :bow: Fast oerhört klantigt av dem.....:smirk:

Fick du betala din 1:a service själv?

Ja, jag fick betala min första service själv, men det berodde nog på att jag inte handlade av någon återförsäljare. Jag köpte ju min transport direkt från fabriken i Klippan, men jag hade ingen större lust att åka ända dit för att serva den (jag bor ju i östra småland) . Jo, så jag fick åka till min närmaste återförsäljare och serva, vilket var ca 1 timmes körväg från mig. Fast de skröt i alla fall om att det var billigare att serva transporten hos dem än i Klippan...;)

Vi har en Cheval Liberte och är helnöjda...
Tycker verkligen att det är en prisvärd transport.
Vi gav lite mer än hälften av vad ni är villiga till att ge, för en 05 bör tilläggas...
Jätte fina släp med mycket utrustning som standard.
Lycka till !!

Jag har ett Ume. En A 35 04:a och jag är riktigt nöjd med det släpet. De nya har ju dessutom baklucka i aluminium som är fjäderlätt. Bra ventilation. Isolerat. Lätt = hög lastkapacitet. Ett kanonsläp helt enkelt.

Liknande trådar

Utrustning Jag har enterligen fått mina föräldrar att gå med på att kanske sponsra mig delvis i ett hästköp samt att köpa en transport åt mig men...
Svar
19
· Visningar
1 570
Senast: PrinceFair
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Handdukar
  • Bilder från iPhone till Mac
  • Smart watch

Hund, Katt, Andra Djur