Tips på godis till slickmatta (utbruten från Uppdateringstråd nr 24)

Sofie.S

Trådstartare
Har köpt en ”slick matta” som hundarna blev förtjusta i. Har fyllt den med mjukost och färskfoder hittills. Har ni andra tips på något gott att fylla den med?

Är en silikonplatta med spår i. :)
C24BECD2-87F9-475D-B067-B35526BDFA6C.jpeg
 
Jag blir så avundsjuk på folk som kan ha leksaker och sånt här till sina hundar.
Min hade hoppat slickandet och sett hela mattan som mat. Tuggelitugg....
haha jag tänkte lite samma sak men mer i termer av att min skulle behöva övervakas så att han inte tuggar på mattan...
 
Åh vart har du köpt den? Jag skulle vilja ha en när vi försöker borsta eller duscha vår vovve!
Finns på flertalet hemsidor för hundar, tror inte att jag får länka?
En slickmatta kallas den, 20x20 men finns större också.
 
Åh vart har du köpt den? Jag skulle vilja ha en när vi försöker borsta eller duscha vår vovve!
Det finns en slickmatteskål också, med sugpropp så man kan sätta den på ett fönster, vägg eller liknande när man exempelvis vill borsta hunden. Googla ”Lickimat splash” så får du upp svenska butiker.
 

Liknande trådar

Hundträning I helgen hade vi en liten kullträff hemma hos mig med två av Theos kullsyskon och mamma. Det blev mkt vallning och spårträning då alla...
2
Svar
33
· Visningar
2 539
Senast: Kildegrei
·
Hundträning Vilket hundgodis är det som doftar allra mest och är godast? Jag har börjat passa en schäferblandning emellanåt, som har absolut noll...
2
Svar
35
· Visningar
2 407
Senast: Calmiche
·
Övr. Hund Hjälp! Vi har en dvärgschnauzer, en tik som är 1,5 år och hon är världens bästa hund, såklart. Otroligt lättlärd, glad och lekfull och...
Svar
8
· Visningar
2 402
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Idag har vi vart hos veterinären för en liten tandundersökning. Hunden, en schnauzertik på dryga 1,5 år har redan börjat få lite...
Svar
10
· Visningar
1 621
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp