Tips på hanskar för långfingrade?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare tullingen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 649
T

tullingen

Jag har jätteproblem att hitta hanskar som passar mina långa och smala händer...ridern nu med handskar där jag har klippt av fingertopparna på lill och ringfingret.
Damhanskar i största storleken räcker inte till och herrhanskar räcker till på längden med sitter helt slappt på själva handen eftersom de är alldeles för breda. Har testat dyra, billiga men inte hittat några bra än. Har nån tips på något märke som tillverkar extra långa och smala ridhandskar!?

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga... 2
Svar
21
· Visningar
2 004
Senast: Cattis_E
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 892
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 689
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Tja! Kollar för att hitta ett bra värmetäcke, gärna som går ner på benen. Jag har en hund som förvisso inte fryser, men jag vill ha ett...
Svar
15
· Visningar
1 076
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka