Tips på hemsidor

AnnikaForsell

Trådstartare
Kanske inte korrekt forum men jag prövar.
Ska flytta från Umeå till Strömsholm. Är det någon som har ett bra tips på någon hemsida som har massor av lägenheter till uthyrning?

Kanske inte korrekt forum men jag prövar.
Ska flytta från Umeå till Strömsholm. Är det någon som har ett bra tips på någon hemsida som har massor av lägenheter till uthyrning?

http://www.stromsholmsfastigheter.se/foretaget/lagenheter.php
Jag har själv bott på Lindgården en gång i tiden. Mysig men väldigt liten lägenhet med dusch i källaren. Annars finns det inte så mycket lägenheter i själva Strömsholm, utan det är Kolbäck som ligger närmast till. Då är det Hallstahem som du ska vända dig till: www.hallstahem.se.

Liknande trådar

Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
912
Senast: MiniLi
·
Fritid Nästa vecka ska jag på kurs i jönköping i 3 dagar. Sambon och 1åringen ska med, och jag behöver lite tips på vad de kan företa sig om...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: SaraXX
·
Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 971
Senast: Sassy
·
Hemmet Jag och min make bor på en gård och vi trivs jättebra här men finns vissa saker som vi hade kunnat vara utan. Vi har alltså inga...
Svar
14
· Visningar
875

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II
  • Diskbråck

Hästrelaterat

Tillbaka