Bukefalos 28 år!

Tips på hemsidor

AnnikaForsell

Trådstartare
Kanske inte korrekt forum men jag prövar.
Ska flytta från Umeå till Strömsholm. Är det någon som har ett bra tips på någon hemsida som har massor av lägenheter till uthyrning?
 
Kanske inte korrekt forum men jag prövar.
Ska flytta från Umeå till Strömsholm. Är det någon som har ett bra tips på någon hemsida som har massor av lägenheter till uthyrning?

http://www.stromsholmsfastigheter.se/foretaget/lagenheter.php
Jag har själv bott på Lindgården en gång i tiden. Mysig men väldigt liten lägenhet med dusch i källaren. Annars finns det inte så mycket lägenheter i själva Strömsholm, utan det är Kolbäck som ligger närmast till. Då är det Hallstahem som du ska vända dig till: www.hallstahem.se.
 

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
408
Senast: tott
·
Juridik & Ekonomi Jag älskar fastigheter och jag har en dröm att äga fastigheter för uthyrning. Men hur börjar man? Innan var det bara en dröm och en...
Svar
2
· Visningar
682
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Jag och min sambo har planer på att flytta till Umeå. Hur är det att ha häst där? Tips på bra stall (gärna med lösdrift alternativt...
Svar
1
· Visningar
583
Senast: Piglet82
·
Samhälle ...om att flytta utomlands där det var ett otroligt jämt klimat, utan årstider och utan att det är alldeles för varmt i långa perioder...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 004
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp