Tips på Jeans tack!

P

prallan

Kära Bukeorakel :bow:

Jag behöver tips på slitstarka, snygga jeans. :banghead: Jag gillar olika modeller, så någon specifik modell är inte något krav.
 
Kära Bukeorakel :bow:

Jag behöver tips på slitstarka, snygga jeans. :banghead: Jag gillar olika modeller, så någon specifik modell är inte något krav.

Jag tycker det är väldigt beroende av vilken kroppsform man har. Jag som har otroligt korta ben, mycket överkropp och obefintlig midja trivs bäst i Gina Tricots Molly. De är mjuka, stretchiga och riktigt hållbara. Det äldsta paret jag har är 6 år gammalt och fortfarande som nytt!
 
Jag älskar mina jeans från Lab Industries, det är barnjeans, men de är ett tips ifall du liksom jag är ganska liten i kroppen.

Annars håller jag med @Lena Furberg om Lee, jag hade ett par Lee förut som jag älskade, men tyvärr fick fula fläckar på som inte gick bort :(. Men har just idag varit och hämtat ut ett par Lee jag köpte på Tradera och de var underbart mjuka och sköna. Lite höga i midjan kanske dock, magen putade ut lite osnyggt, men jag jobbar på det ;).
 
Då ska jag ta och beställa Lee! :up: Tack!
Ska dessutom ta mig en titt på Molly! :up:
Tyvärr är jag för stor för Lab industries.
 
Har beställt och fått hem två par Lee :heart

Par 1 SCARLETT CROPPED
DSC_0098.JPG
 
Jag tycker h&m denim är bra speciellt för priset. Å andra sidan så verkar jag inte slita så mycket på jeans så YMMV.
 
Jag tycker det är väldigt beroende av vilken kroppsform man har. Jag som har otroligt korta ben, mycket överkropp och obefintlig midja trivs bäst i Gina Tricots Molly. De är mjuka, stretchiga och riktigt hållbara. Det äldsta paret jag har är 6 år gammalt och fortfarande som nytt!

De verkar passa många olika former, jag är nog kroppsmässigt motsatsen till dig och jag trivs också väldigt bra i dom.
Har mängder med jeans av olika märken, men använder nästan bara Mollyjeans.
De är så mjuka och sköna! Alla de andra blir lite obekväma i jämförelse.
 
Jag skulle också gärna få tips!

Bra, slitstarka jeans som håller sig uppe och har högre midja. Jag har ordentligt med röv vilket ofta leder till klassikern att byxorna dras ner när jag sätter mig eller åker ner när jag går för att midjan liksom hamnar precis på höfterna.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tips på vinterridskor. De ska vara såpass tåliga att man ska kunna utföra stallsysslor, och ska helst inte vara stövlar...
Svar
11
· Visningar
753
Senast: Fiorano
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter en feminin partyklänning. Och då menar jag inte med en massa volanger och småblommor, utan liksom en kvinnlig klänning...
2
Svar
29
· Visningar
3 778
Senast: Pilot
·
Fritid Jag har relativt nyligen börjat träna på gym, både pass i grupp som core och crosstraining men även PT-pass och styrketräning. Tycker...
Svar
17
· Visningar
868
Senast: Gulis
·
Kropp & Själ Någon som kan tipsa? Jag bor mitt ute i ingenstans och har långt till någon riktig sminkbutik. Hinner inte åka dit. Det enda som finns...
Svar
16
· Visningar
918
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Annonsera mera VII
  • Världscupsfinalerna
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp