Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag lyssnar mer och mer sällan på musik och har inte koll alls på vad som spelas nu... Men, jag skulle behöva låttips som handlar om kärlek. Dom få jag hade handlar mest om olycklig kärlek vilket inte passar in. Sååå, bukeoraklet, shooot!
Alltid dig nära av Sofia Karlsson samt Where I Sleep av Emeli Sandé är mina favoriter. Kärleksvisan av Sarah Dawn Finer är också fin. Vill man ha något lite mer fartfyllt funkar You've Got The Love av Florence & The Machine, den spelades på ett bröllop jag var på i somras
"Bara om min älskade väntar". Magnifik med Nationalteatern, (givetvis) lika magnifik med Thåström. Och inte så tosig i originalutförandet av Dylan heller (Tomorrow is a long time)
Skola & Jobb
Hur hade ni hanterat denna situationen?
En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något...
Hästmänniskan Jag förstår … jättejobbig situation. Har du någon/några i olika delar av Sverige som kan hjälpa dig och åka och titta på hästar åt dig...