Lily_Sthlm
Trådstartare
Tänkte köpa en "leksakskamera" till min pojkvän i julklapp, han fotar mkt och det är bara som en kul grej. Han får en "riktig" julklapp också så det ska vara en kul kamera men ändå en fungerande.
Men jag har ingen koll på vad jag ska köpa och det börjar ju bli hög tid att beställa
Har tittat på en Blackbird 'blackbird, fly', är den nåt att ha? Den i orange är ju hur snygg som helst
Tycker den är lite dyr kanske med tanke på betygen den fått, går på över 100 dollar.
Sen finns ju tex Holga och Diana också.
Sen råkade jag börja titta på gamla begagnade kameror på ebay men det är ju en riktig djungel. Har tittat på tex Argus 35mm och Voigtlander Vito B.
Det kanske är roligare med en gammal "riktig" kamera än en ny i plast, även som plojkamera?
Förvirrningen är total så lite hjälp tack
Men jag har ingen koll på vad jag ska köpa och det börjar ju bli hög tid att beställa
Har tittat på en Blackbird 'blackbird, fly', är den nåt att ha? Den i orange är ju hur snygg som helst
Sen finns ju tex Holga och Diana också.
Sen råkade jag börja titta på gamla begagnade kameror på ebay men det är ju en riktig djungel. Har tittat på tex Argus 35mm och Voigtlander Vito B.
Det kanske är roligare med en gammal "riktig" kamera än en ny i plast, även som plojkamera?
Förvirrningen är total så lite hjälp tack