Tips på mobil.

Kamomilla

Trådstartare
Behöver en ny fån då den jag har har ett för uråldrigt operativsystem så jag kan inte ladda ner bankid på den.

Så, bukeexpertisen, vad är bästa köp?

Helst inte mer än 2000 i inköp. Android.

För under 2000 finns det ju inte extremt mycket att välja på, men kanske en Samsung Galaxy A10? Jag trivs iaf bra med Samsung, har haft flera och A10 låter inte på något sätt som en dålig telefon. Kostar 1700kr på netonnet.

Jag köpte en Samsung A50 ganska nyligen. Kostar visserligen lite mer. Jättenöjd. Mellanklasstelefon. Jag hade en S8 innan och denna är ganska jämbördig men billigare.

Har en Samsung Xcover 4. Den går ju för runt 2000. Är ju inget teknikfreak, men jag är jättenöjd med den. Håller för att leva ett hästliv.

Jag har alltid varit nöjd med Sony. Vet att vissa modeller finns i "compact" (eller liknande namn) där de är lite mindre och kanske inte har den bästa kameran på marknaden och mindre plats för minne tex. När jag letade ny för ett drygt år sedan så fanns det för runt 2000 iaf
Sen så finns det ju hemsidor som säljer begagnade telefoner, eller lagade till ett lägre pris. Vet dock inte hur det fungerar med ev garanti om det skulle hända något.

Liknande trådar

IT & mobiler Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte... 2
Svar
22
· Visningar
712
Senast: sthu
·
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en app där man enkelt kan kryssa i att olika saker blivit gjorda. Jag vill inte ha sju ton reklam, behöva betala för...
Svar
17
· Visningar
848
IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 067
Senast: fejko
·
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
394
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II
  • Senast tagna bilden XVI