Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
För under 2000 finns det ju inte extremt mycket att välja på, men kanske en Samsung Galaxy A10? Jag trivs iaf bra med Samsung, har haft flera och A10 låter inte på något sätt som en dålig telefon. Kostar 1700kr på netonnet.
Jag köpte en Samsung A50 ganska nyligen. Kostar visserligen lite mer. Jättenöjd. Mellanklasstelefon. Jag hade en S8 innan och denna är ganska jämbördig men billigare.
Jag har alltid varit nöjd med Sony. Vet att vissa modeller finns i "compact" (eller liknande namn) där de är lite mindre och kanske inte har den bästa kameran på marknaden och mindre plats för minne tex. När jag letade ny för ett drygt år sedan så fanns det för runt 2000 iaf
Sen så finns det ju hemsidor som säljer begagnade telefoner, eller lagade till ett lägre pris. Vet dock inte hur det fungerar med ev garanti om det skulle hända något.
IT & mobiler
Vi behöver köpa in headset till jobbet för person som sitter och svarar i telefon och vart vänder man sig inte om inte hit när man inte...
IT & mobiler
Jag skulle vilja ha en app där man enkelt kan kryssa i att olika saker blivit gjorda. Jag vill inte ha sju ton reklam, behöva betala för...
IT & mobiler
Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Lantbruksdjur Jag fick ju ett gäng ägg av en jobbarkompis i april. Blandad kompott av isbar, maran och lite mix. Inga regelrätta avelsägg utan samma...