Tips på säkerhetsväst

Sparvoga

Trådstartare
tänkte införskaffa en säkerhetsväst, vill ha en smidig, med dragkedja. Eftersom min rygg redan är rejält dålig kan det kanske vara en smart idé att använda en sån. Nån som har tips?

Sv: Tips på säkerhetsväst

Ingdams säljer en säkerhetsväst som jag tycker ser skön ut, pheonix. Dragkedja fram och snörning i sidan. Jag har en liknande säkerhetsväst som jag stortrivs i, rider helst inte utan den.

Jag har en som är kanonskön så fort man har fått upp värmen :)
Det är med dragkedja fram, och dubbla ryggskydd.
en bekant till mig skulle börja tävla fälttävlan men fick förhinder så hon sålde av allt hon hade. Så jag kom billigt undan för en ny väst.

Just nu kommer jag inte ihåg märket men jag kan kolla upp det tills imorrn :)

Jag har en racesafe som jag är supernöjd med.

Ser ut så här: Här

och finns att köpa här: butik i Sverige

kostar ca 2000 men ska man köpa en väst så ska man köpa en som man verkligen VILL använda. Jag rider distans i min.

Liknande trådar

Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
270
Senast: Fiorano
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har tänkt på att kanske använda sadelpadd, det är ingen måste för hästen. Han har inte ont i ryggen eller nått, men jag tänkte att...
Svar
9
· Visningar
546
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Borlänge?
  • Eurovision 2025
  • Positiva tråden del 2

Hund, Katt, Andra Djur