Tips på smartwatch

Så värdelöst! Det har jag tagit för givet att alla modeller av Garmin kan.

Men eller hur! Kan ju inte direkt klaga eftersom jag fick den, men hade ju varit så bra om de hade de funktionerna jag framför allt ville ha. Men blir så förvånad, det är ändå en klocka som kostar knappt 3K ny.
 
Vad är det för skillnad på GPS+Cellalur och bara GPS?
Är en Apple Watch SE jag tittar på.

Vad jag kan googla mig till är det något med Wi-Fi? Eller sim-kort?
 
AW. Absolut. Tvekade också pga batteritiden men den är faktiskt jättebra. Jag talar i den, pratar in sms, snabbsvarar förinställda svar, har emojis osv. Om jag trillar av hästen ringer den 112 och tre kontakter (den funktionen har Garmin också). När jag löptränar kan jag strömma musik utan att ha med mobilen (om man har ett tillägg i abonnemanget och använder musik, inte Spotify). Sedan finns en massa appar som gör allt möjligt. Mkt smidigare är Garmin och mer smart Men om man är träningsnörd är det Garmin som gäller. Den är bättre för träningsstatistik om man är riktigt nördig. Men AW är rätt okej på det också. Jag är jättenöjd!!
Vilken modell är det du har? :)
 
Apple Watch helt klart. Har en SE och den är så jäkla bra. Va inte kompis med den i början men nu har jag den varje dag. Suveränt att kunna svara och prata i klockan, har nästan aldrig med mej telefonen längre utan svarar i regel i klockan och sammankopplar med "in ear" lurar. Kör Spotify ifrån klockan också. Tror inte det gick på äldre modeller men med nyare går det.
Batteriet laddar supersnabbt.
Har du en med endast GPS eller med cellular?
 
Vad är det för skillnad på GPS+Cellalur och bara GPS?
Är en Apple Watch SE jag tittar på.

Vad jag kan googla mig till är det något med Wi-Fi? Eller sim-kort?
GPS + Cellular varianten kan du koppla till ditt E-sim på mobilabonnemanget så du kan använda klockan utan att telefonen är i närheten. Tex kan du ut och springa och lyssna på spotify utan att behöva släpa med telefonenen.
 
GPS + Cellular varianten kan du koppla till ditt E-sim på mobilabonnemanget så du kan använda klockan utan att telefonen är i närheten. Tex kan du ut och springa och lyssna på spotify utan att behöva släpa med telefonenen.
Kan man kolla med sin operatör om man har möjlighet att koppla ett e-sim till sin mobil?
 

Liknande trådar

Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
426
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Jag köpte igår en Fitbit Luxe. Främsta anledningen till inköp var att få en tillförlitlig stegräknare (mobilen har ingen bra sådan) och...
2
Svar
24
· Visningar
1 652
Senast: Ms_Antrop
·
Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 908
Senast: Halona
·
Kläder & Bli fin Jag ska bröllop i sommar och letar efter en festlig lågsko som är någorlunda täckt, åtminstone på sidorna. Har långsmala fötter som...
Svar
3
· Visningar
734
Senast: orkide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp