Tips på snygg och bra förbygel!

alice

Trådstartare
Jag vill ha tips på bra och snygga förbyglar med martingal och resår! Helst ska det vara ss spännen, men det fungerar även med mässing. Svart läder! Vill inte ha såna där fjantiga rektangulära spännen som det är på vissa förbyglar utan det ska vara vanliga spännen. Hoppas det var någon som förstod det... :angel:

Gärna pris och bild! ;)

//Alice - som väntar sig en sprängfylld tråd

Sv: Tips på snygg och bra förbygel!

De är ju bara så groteskt DYRA! Känner inte att jag vill slänga ut över 1000.- på en förbygel! Visst, dyon har ju Glen Gordon coll, men den blåa resåren känns lite skrikig. :eek: Ja, jag är kräsen! :angel: :D

//Alice

Okej...trodde du va märkesnörd;) hehe.. Jag köpte en från Knights på EuroHorse mässan... kommer inte ihåg var jag köpte den men den kostade typ bara 150:- där. Jätte fin!

Prestige har ju fina om du vill ha sån där med "tjock resår" hela vägen.. :p finns oxå på www.equalityline.se tror ja ! :)

Märkesnörd...jo, det är man väl :angel: ....men det finns ju gränser! När jag lärt mig skita pengar :o , ja då kan jag köpa vad jag vill! :D

Jag såg en jättesnygg förbygel på globen. Den var svart, ss spännen och grå resår som tyvärr var smal. :cry: Den tillverkades av capone. Den var skitsnygg! Synd bara på den smala resåren....ångrar ändå att jag inte köpte den....priset var helt ok! :D

//Alice

Vill du inte slänga ut fyrsiffrigt belopp så har Börjes Whitaker Collection till bra priser och av hög kvalitet.

2362.jpg

Senast ändrad:

Hööks har ju en billig förbygel med resår och avtagbar martingal, Billigt!

310177.jpg

Tack för tipsen!

Har nu hittat en förbygel som nästan matchar mina krav, förutom det där med mässingsspännen. :crazy: Det blir en från RedLine. Zaldi hade en med ss-spännen, men den kostade 1400.-. :cry:

//Alice

Lyckan är ENORM! Har hittat en förbygel MED silverspännen för BRA pris! :banana: Det är riders company som har det...329.- :bump:

Ville bara berätta.... :angel:

//Alice - springer iväg och gör beställning

synd om du hann iväg.... har en från Källqvists köpt på granngården, inklusive resår och silver spännen. betalade 224:- för den.....

Från Börjes...
2301.jpg
Kostade 258:-

Nej, jag hann inte iväg! :D Det kom tack o lov saker emellan...

Ska kolla upp det där med källkvist! :bow: Sen kostar det ju nästan 150.- bara för att få hem grejorna... :eek: om jag hade beställt.

//Alice

Tack för tipset, men den förbygeln har ju dessa hemskt fula rektangulära spännena. Inte ett alternativ!

//Alice

Okej... Jag har för mig att jag såg en annan i Börjes katalogen men den hittar jag inte på nätet... :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: NilHe
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 154
Senast: Ajda
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 638
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 759
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka