Tips på täcken!

Evergreen

Trådstartare
Vill jag ha nu. Söker ett välsittande, vattentätt utetäcke med 100-200 grams foder. Ingen halvhals!

Har egentligen redan TVÅ regntäcken med lite lättare foder i, men dom sitter skiit, och håller INTE tätt! :mad:

Har även ett Horseware med halvhals :bow: :love: som kommer användas ibland, men halvhalsen är inte bra för hennes stubbman, den blir helt nedtryckt sliten och ful.

Tips tack!

Sv: Tips på täcken!

Jag har ett grönt regntäcke med 100 g fleecefodring från Hansbo, kostar 600 på Eko. Skitsnyggt...
Dock vet jag inte om det är så bra, jag tycker det är lit eför varmt att använda på en oklippt häst...

Du hade väl funderat på ett Amigotäcke?
Om jag var du skulle jag ha satsat på ett sånt :)

Jo, jag gör det. På equinet har dom ett 200g kvar till nedsänkt pris, i Amiras storlek ;) Bara att det kanske är lite varmt om det är fint väder. Fast hon ska ju klippas. hmm. :crazy:

Cactuspower:

Hurdana är Shirestäckena i storlekarna? Stora eller små?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Börjar fundera på nytt täcke. Just nu har hästen "bara" 1 flug/regntäcke, ett 0g regn, 80g regn, 370g vinter, 50 & 100g... 2
Svar
30
· Visningar
10 148
Senast: Darkie
·
Utrustning Jag vet inte om det är jag som är en idiot som inte kan leta (det är absolut tänkbart) eller om det är så att Horseware-täckena finns i... 2
Svar
23
· Visningar
9 237
Senast: Camigween
·
Övr. Hund Pga skada så vill jag att min hund ska ha täcke för att inte frysa och förvärra muskelskadan (rygg och höger ben). Vill ha ett...
Svar
13
· Visningar
1 451
Utrustning Jag har alltid haft hästar med lite bredare hals och bog vilket gör att trots att min nya stjärna har samma storlek som änglahästen han...
Svar
15
· Visningar
2 042
Senast: Totola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka