Tips på träns!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare jjeg
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 073
Sv: Tips på träns!!

The_grinch skrev:
Farmland tränsen är jättestora, min ena har ett huvud som är lika stort som mig (nästan) och hon har på de innersta hålen på flera ställen. De är både fina och har super kvalite, men är lite vardagliga, inga flashiga tävlingsträns. :D
^Var hittar man dom...

Har du ett kallblod eller :p ? Jag hade exakt samma problem med min kallblodstravare, jag köpte sedan ett körträns i storlek: ardenner från B*rjes, sitter som gjutet!

En frieserhingst...Men full passar bra om inte det vore för själva käkremmen...X-full blir nästan stort Då är det bara käkremmen som är bra...;)

Liknande trådar

Utrustning Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan! Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Svar
6
· Visningar
602
Senast: Oknytt
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Utrustning När t.om. tränsomanen blir så trött att hon kroknar, vet man att det är illa... :meh: Inte mindre än 3 st träns har gått sönder på... 2
Svar
38
· Visningar
3 372
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare... 2
Svar
38
· Visningar
12 841
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka