Tips på vinterkappa

Islandshästryttare

Trådstartare
Fick presentkort på Zalando i juklapp och beställde en vinterkappa Ralph Lauren. Vet att de är små i storlekarna sen tidigare så beställde en storlek större än jag brukar ha men den var ändå för liten, för smal i ärmarna och så har jag bred rygg så det funkade tyvärr inte. Någon som har tis på någon fin vinterkappa? Jag får troligtvis tillbaka pengar av Zalando så jag är inte bunden av att beställa just därifrån. Helst vinterkappa som inte är små i storlekarna då.
 

Liknande trådar

Utrustning *suck* Då är vi tillbaka i sadelträsket igen. Jag får acceptera att vår nuvarande sadel kanske inte är den bästa lösningen för oss och...
2
Svar
23
· Visningar
2 801
Senast: caballus
·
Utrustning Har letat och letat men hittar verkligen ingenstans i Sverige där man kan köpa vettiga sadlar till shettisar. I England verkar utbudet...
Svar
13
· Visningar
2 728
Senast: ylvalill
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
7 771
Utrustning Vi har varit hos sadelmakaren med våran fjording idag. Tyvärr hittade vi inte en enda sadel som passade, trots att han provade säkert...
Svar
0
· Visningar
670
Senast: Ricco
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp