Tips tack!

Novelette

Trådstartare
Usch, jag har sån otur.

Efter mycket letande så hittade jag äntligen en hemsida som hade gröna sammetsschabrak med guldpasspoal(vågig sömnad ej smårutigt).

Jag var så glad och när jag äntligen fick tid över att kika igenom sortimentet för att beställa...då finns den inte kvar!! Jag mailade och frågade och fick svar nästan på en gång (mkt trevlig människa f ö :) ). De hade haft strul med den leverantören så de fick säga upp kontraktet.
Hon sa att jag skulle kika på tyska sidor för där fanns det troligtvis och jag fick tips om hipp*drom.de Men där hittade jag inte :(

Så nu vill jag ha tips på tyska sidor eller om nån vet var dessa schabrak finns.

Tacksam för hjälp!

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 169
Senast: cassiopeja
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över... 2
Svar
33
· Visningar
9 024
Körning Körning är, precis som jag misstänkte, liwsfarligt... :eek: Iallafall om man försöker sig på att köra min lille shettis. Jag har... 8 9 10
Svar
180
· Visningar
15 731
Senast: murran
·
V
Utrustning Jag vill ha tips på riktigt snygga schabrak nu hörni! Jag är egentligen väldigt kräsen och när jag kikar i hästaffärer är det ett fåtal... 2
Svar
35
· Visningar
3 029
Senast: suisyola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka