Tips till en nybörjare...

Sv: Tips till en nybörjare...

Åh jag skulle åkt dit med min nu i augusti, men hon har sparkat sig själv på sin böjsena, så hon kommer inte att vara igång, så vi fick avboka :(
 
Sv: Tips till en nybörjare...

Det ser ju jättefint ut:) Verkar svårt dock. Tack för inspirationen:)

Det vore kul om fler lade in lite filmer.

Lycka till med fortsättningen!
 
Sv: Tips till en nybörjare...

Tack så mycket, hehe jo svårt var det.

Tyvärr ser vår framtid ytterst osäker ut :cry: Duna befinner sig just nu på Helsingborgs djursjukhus och kommer bli kvar där minst en månad om det går vägen. Annars ser det mörkt ut...
 
Sv: Tips till en nybörjare...

Usch vad tråkigt och jobbigt. Vad är det med henne?
Håller tummarna för att hon blir frisk!
 
Sv: Tips till en nybörjare...

Vi vet inte riktigt vad som har hänt... förmodligen fick hon världens spel för blinningar. Hon hittades på 3 ben i hagen med drygt 30 cm av en staket stolpe inne i bakbenet, den hade gått rätt upp i ljumsken bara 1-2 cm från kroppspulsårdern. Så hon fick köras med djurambulans till Helsingborg och opererades 2 ggr natten tis-ons.
 
Sv: Tips till en nybörjare...

usch vad tråkigt för er :( kanske ska börja kalla det här oturstråden

Dock får jag snart ett nytt offer för min träning då mamma håller på att köpa häst, kan bli spännande. Min huvuduppgift är dock att hoppa in den men ska tvinga mamma att rida lite AR på den så att jag kan sno den en del :angel:
 
Sv: Tips till en nybörjare...

Så vet ju att inte utrustningen är det viktigaste, men jag vill ändå ha en sadel där jag sitter stabilt. Så nu funderar jag på kan man använda sig av en Stocksadel när man rider akademiskt? Eller blir det fel balans på det hela i en sådan?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp