Tips; Vallhundsuppvisning Stora Skuggan, Stockholm

Migo

Trådstartare
Imorgon kl 11 - 15 är det vallhundsuppvisning på kungens får, Stora skuggan. Passa på att kolla på härliga arbetshundar i sin rätta miljö!

Sv: Tips; Vallhundsuppvisning Stora Skuggan, Stockholm

Men åh, jag vill! Finns det mer info någonstans? Jag vet inte ens vart Stora Skuggan är någonstans :p

Sv: Tips; Vallhundsuppvisning Stora Skuggan, Stockholm

1247px-KDF_karta.jpg

Stora skuggan ligger ute på Djurgården! Det är en "fårdag" med Kungens får, och då ska de ha vallhundsuppvisning och lite träning. http://lekeberga.se/royal_sheep.aspx?parent=2

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 614
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Ny fråga - i anledning av ny hund. Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Svar
0
· Visningar
271
Senast: SaraMara
·
Hundhälsa Jag har en Golden retriever-tik på 2 år som nyligen fått diagnosen kronisk inflammation i tunntarmen. Jag känner mig inte trygg med...
Svar
1
· Visningar
383
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 677
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka