• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare rattalskare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 886
R

rattalskare

Tips till er med kaniner som inte får vara ut medans ni är borta! varför inte kosta på en barnhage som ni klär i med finmaskigt nät??? det blir billigare i längden och kaninen behöver ju inte sitta instängd i buren eller hagen när du är hemma!

Sv: Tips!

Ja, jag förstår inte vad du menade med "Barnhage"? Vad är det??

Det är en hage som man använder till små barn som inte ska skada sig på något men jag tror att det är bättre att använda kompostgaller (sånt där grönt, ni vet) isf.

Komposthagar är bra, men kaninerna kan hoppa ut... Det gör en av mina =)

Hehe okej :smirk: Får väl se upp då!

Vad har du för kanin ras/er?

Hon som hoppar ut är min användarbild-kanin! Cera heter hon, ngt större. Hon är hoppkanin =D

Liknande trådar

R
Övr. Djur Hej! Jag undrar med er som t.ex. har hamstrar att luktar dessa i normala fall? Jag vill minnas att när djur ännu såldes i butiker så...
Svar
18
· Visningar
1 214
Senast: hastflicka
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 294
Senast: Bison
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
875
Senast: Hermelin
·
Övr. Katt Våra katter vägrar äta blötmat och därför behöver jag hitta ett torrfoder som är okey. Vi har provat SMAAK Cat Adult Sterilised Kyckling...
Svar
5
· Visningar
554
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka