Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast det gör de inte. Locket (i plast) läcker massor med värme. Jag har en sån som termos för varmvatten till bebisens mjölkersättning. Är inte särskilt imponerad.Kleen kanteen kan ju vara värda att kika på också, de ska ju hålla värme/kyla I 12h![]()
Min erfarenhet är att tryck-upp-pluttar är dåliga på att hålla värmen och dessutom går sönder alt. läcker med tiden. Men vet inte vilka märken mina har varit.
Åh, vad kasst! Sån har jag nämligen kikat på. Tyckte att det lät orimligt med tolv timmar, men tänkte att det kanske man inte får skriva så om man inte kan hålla detFast det gör de inte. Locket (i plast) läcker massor med värme. Jag har en sån som termos för varmvatten till bebisens mjölkersättning. Är inte särskilt imponerad.
Min erfarenhet är att tryck-upp-pluttar är dåliga på att hålla värmen och dessutom går sönder alt. läcker med tiden. Men vet inte vilka märken mina har varit.
Jag håller med båda er, jag vill inte heller ha det på min termosJag har bara dåliga erfarenheter av tryck-upp-plutt, det rinner ut så långsamt att drycken hinner kallna på vägen mellan termos och mugg...
Apropå Contigo igen, så tycker jag att det dessutom blir nån konstig lite plastig smak på kaffet i domTäta är de, men tyvärr har jag varit ganska besviken på värmehållningen
Vad trevligt att höra att de fortf är bra! Jag har som sagt en av äldre modell som är helt enastående.Min favorittermos är absolut VildmarksHar haft såna i sex år och de är bäst! Håller värmen länge, lagom stora och läcker absolut ingenting! Brukar fylla den på morgonen vid sju, dumpa den i väskan och dricka framåt lunch.
https://www.ahlens.se/Inredning/kok/termosar-77376/vildmark-termomugg-32-cl-svart-42943779/