Tipsa mig om snygga vinterjackor!

nexxa

Trådstartare
Måhända att jag är ute i väääldigt god tid, sån är jag ;)
Vill ha en dunjacka i modell kort. Alltså typ midjejacka ev. något längre.Tittade på en kort parkas jacka igår.Snygg men fanns bara i för stora storlekar.
Den ska vara rymlig och ordentligt varm, ska vara i antingen svart,röd eller blå.
Vill att jacka ska ha en jämn kant runt om, gillar inte när den går ner som ett v där bak. Eller om jackan typ har 'schabraks rutor' på sig

:bow:

Sv: Tipsa mig om snygga vinterjackor!

Kyra K Edith! Förutsatt att den finns fortfarande.. Ska köpa en ny sån i till i vinter i såfall, har växt ur den gamla. Snygg, funkar i alla väder, varm utan att man liksom blir sådär instängd i den om du förstår. :p Och man kan röra sig i den, och tillräckligt kort för att rida i. Japp, helt underbar är den. Köpte min för 1300 på Globen för två år sen.

Vet du någon speciell hemsida man kan hitta den på? Jag besöker aldrig Globen.

Frågade jag också. Odal sa folk då, och det stämmer nog, har sett den där. :)

Okej ska kolla där!
Tack för svaret frässten ;) :bow:

Bara för att jag inte har något att göra får du till o med en liten bild. hahaha :p

edith-Small.jpg

Oh den ser tjusig ut :d Nu längtar jag ju bara ännu mer till vitnern :love:
Vilken färg har du haft på jackan? Känns som att beiget blir skitigt snabbt.
Får bli en blå ;)

Jag var ute i ännu bättre tid än du. ;) Köpt min i våras på Scandinavium Det var en Kyra K t Toe för 400kr. Svart och rätt kort. Jättetjock och go. Nästan så man längtar efter lite kyla men bara Nästan.

:D Jag fullkomligt älskar vinter! ;) Bara längtar tills att man får slänga på sig vinterjackan, pulsa ute i snön med hästarna. Mocka i spånet. :love:
En del påstår att jag är tokig ;)

Jag tror att de har rätt. :angel: :angel:

Jag gillar också att mocka men det behöver inte vara snö för det. ;)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har varit på en handfull begravningar, men blir ändå osäker på vad som "är rätt". För det första, hur gör man med hår och smink... 2
Svar
37
· Visningar
12 846
Utrustning Vet att det någonstans funnits en tråd med folk som har små ponnyer (kat A-B) som lagt upp kort och tipsat om utrustning och sånt...
Svar
19
· Visningar
3 998
Senast: Barrel
·
Utrustning Till nästa säsong är det dags för mig att köpa ny kavaj (händer typ vart sjunde år eller så). Jag vill ha en kavaj som andas, är... 2
Svar
24
· Visningar
4 235
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 374
Senast: Wera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka