Tittade på mobilen – kraschade in i hästtransport

Olivia Raleby hade precis parkerat i vägrenen med hästtransporten när lastbilen körde rätt in i släpet. "Lastbilschauffören satt och tittade på mobilen och såg inte oss", säger hon. Att hästen Bell lever är ett smärre under.
 
Att inte hålla med dig betyder inte att man inte har läst.
Jag undrar vad du egentligen argumenterar mot. Det känns som att du av någon anledning måste ha rätt till vilket pris som helst och därför argumenterar in absurdum om något som inte behöver argumenteras om alls. Möjligen har du inte läst vad det är du argumenterar mot.
Det handlar inte om att hålla med eller ha olika åsikter.

Du tilldelar alltså mig åsikter och håller fast vid dem trots att jag förnekar att jag tycker så. Det är åsikter som jag aldrig uttryckt och sen påstår du att jag framför åsikterna jag inte har in absurdum. Du debatterar med dig själv. Letar du rätt på var det gått snett kan jag få en chans att förklara, vem vet vi kanske tycker lika.

Åtminstone så kan du ta till dig att jag aldrig menat och definitivt inte står för att blinkers och varningstrianglar är 100% effektiva (oavsett om man använder mobil eller inte) så slipper du ju argumentera emot det.
 
Senast ändrad:
Det handlar inte om att hålla med eller ha olika åsikter.

Du tilldelar alltså mig åsikter och håller fast vid dem trots att jag förnekar att jag tycker så. Det är åsikter som jag aldrig uttryckt och sen påstår du att jag framför åsikterna jag inte har in absurdum. Du debatterar med dig själv. Letar du rätt på var det gått snett kan jag få en chans att förklara, vem vet vi kanske tycker lika.

Åtminstone så kan du ta till dig att jag aldrig menat och definitivt inte står för att blinkers och varningstrianglar är 100% effektiva (oavsett om man använder mobil eller inte) så slipper du ju argumentera emot det.

Jag har frågat dig vad du egentligen argumenterar mot. Hur du lyckas få det till att jag har "tilldelat dig en åsikt" (verkar vara ditt standardsvar när du blir ifrågasatt, för övrigt), eller att jag skulle "debattera med mig själv" är en gåta...
 
Jag har frågat dig vad du egentligen argumenterar mot. Hur du lyckas få det till att jag har "tilldelat dig en åsikt" (verkar vara ditt standardsvar när du blir ifrågasatt, för övrigt), eller att jag skulle "debattera med mig själv" är en gåta...

Här tilldelar du mig en åsikt, det är dessutom en del av svaret på ett inlägg som går ut på att jag påtalar att jag varken skrivit det eller har den åsikten och frågar efter källa
Det här absolut 100%-iga skyddet du pratar om har jag inte sett nämnas här av någon annan än dig. Det finns en stor skala mellan 0 och 100...

Jag har redan upprepade gånger skrivit vad jag anser här i tråden, läs gärna de inläggen och fråga om något är oklart.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Olivia Raleby parkerade i väggrenen med sin hästtransport sekunder senare körde en lastbilschaufför rakt in i hennes släp, Tidningen...
Svar
0
· Visningar
214
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Olivier Philippaerts gick ut som tredje ryttare i det belgiska EM-laget. Tillsammans med hästen Le Blue Diamond v't Ruytershof fick han...
Svar
0
· Visningar
535
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 708
Senast: Rie
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 896
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp