Det är så smultron ska ätas.Smultronen blev uppätna i farten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är så smultron ska ätas.Smultronen blev uppätna i farten.
Jag kan tyvärr inte odla något att äta på min balkong i stan, pga trafik och skit. Det blir en skrämmande beläggning på allting.Vittjar balkongen. Mangold, sockerärtor, rosmarin, mynta och eventuellt ätliga pumpor. Smultronen blev uppätna i farten.
Zucchinifritters, yoghurtsås och basmatiris https://www.koket.se/fritters-med-zucchini-och-halloumi
Ett varv i trädgården; sallad, ruccola, gurka, körsbärstomater, persilja och borlottibönor = middag.
Det är härligt att odla egen mat.![]()
Jag kan tyvärr inte odla något att äta på min balkong i stan, pga trafik och skit. Det blir en skrämmande beläggning på allting.
Rött vön i glösöt och ltt tölföl pö köpet.
Lite för mycket rött vön i glösöt???![]()
SKICKA HIT!Ja, visst är det!
Alltså, jag har så mycket nu att jag inte vet hur jag ska ta vara på allt och då ger jag ändå bort till alla som passerar. Tomater, gurka, sallad, gul lök, röd lök, vitlök, grönkål, mangold, potatis, jordärtskockor, morötter, persiljerötter, rotselleri, kronärtskockor, squash, sötpotatis (inte testat att ta upp än, spännande). Smask, smask.![]()
Jag är så sjukt dålig på att äta just nu. Antingen jobbar jag eller så är jag ute och försöker bekämpa naturen på min tomt... Blev ett par mackor med makrill i tomatsås nu på kvällen iaf. Och en öl. Måste försöka ta mig samman och laga en massa mat och frysa in. Det är lite tråkigt att leva på mackor, kaffe och öl...
Vill du ha några portioner vegetarisk köttsoppa?
/MVH bara 8 kvar...
Det var ord och inga visor ...![]()
Det är något märkligt med vegetariskt kött, bara![]()
Jag menade att be snällt, men blev så frustrerad och ha-begärig..![]()
Vegfärs i en gryta är det riktigt okejVegetariska kött"bitar" har jag svårare för också.