Vet inte hur grönkål mår efter en vecka i post nords ömma vård bara ...![]()
En vecka?! Då har det gått snabbt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte hur grönkål mår efter en vecka i post nords ömma vård bara ...![]()
Grönkålen kommer att komma fram i form av surkål.En vecka?! Då har det gått snabbt!![]()
*nej, jag är inte alls sur och bitter på PostMord*
Grönkålen kommer att komma fram i form av surkål.
Jag är så sjukt dålig på att äta just nu. Antingen jobbar jag eller så är jag ute och försöker bekämpa naturen på min tomt... Blev ett par mackor med makrill i tomatsås nu på kvällen iaf. Och en öl. Måste försöka ta mig samman och laga en massa mat och frysa in. Det är lite tråkigt att leva på mackor, kaffe och öl...
Ja, det är något magiskt med kaffe!!Samma här! Jag har dessutom just varit sjuk och har fortfarande lite jobbigt att svälja och en märklig smak i munnen. Igår åt jag lite tonfisksallad, idag keso. Kaffet går ner utan problem, konstigt nog![]()
Nu har jag en skål med vegansk aioli i kylskåpet.
Av kikärtorna gjorde jag små biffar med lök, vitlök, persilja och lite kryddor. Barnet sade blä och jag känner ingen smak så jag åt med lite blandade grönsaker. Förhoppningsvis är smaken tillbaka i morgon så jag får klarhet i om barnet hade rätt![]()
Kul! Gjorde du på kikärtsspad? Man kan göra enbart på olja med, ska se om jag hittar receptet.