Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åt på restaurang igår, smörig kantarelltoast som var magiskt god till förrätt, ångad torsk till huvudrätt och jordgubbsglass med maränger till dessert.
Idag har vi ätit kokt korv med bröd till lunch. Misär, men det var vad som fanns då vi gjorde om ett av partnerns jobb till kombinerad familjeutflykt. För att pigga upp oss ska vi nu besöka Uppsala Domkyrka på BARNETS begäran.
Har du sett att det har kommit nya varianter av Bullens? Dock ej på burk, men samma märke.Jag hoppas det var Bullens iaf![]()
![]()
Har du sett att det har kommit nya varianter av Bullens? Dock ej på burk, men samma märke.
Ja, det är något visst med Bullens Pilsnerkorv, ändå. De andra varianterna har jag inte testat, de såg inte särskilt goda ut. Men jag lade märke till dem på grund av loggan. Det är ju kulinarisk kulturhistoria!Ja, de var uppe i Hiss&Diss-tråden. De var tydligen rätt ruggiga. Jag är verkligen ingen korvälskare men det finns något förfärligt tilltalande med Bullens i rätt sammanhang. Jag misstänker att jag vet vilket sammanhang @Hyacinth var i och då är det Bullens som gäller![]()