Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen! En skål med havregrynsgröt är också fullt möjligt att sitta och dagdrömma om, kan jag meddela.Kolhydratbrist kan driva en att sakna de mest besynnerliga livsmedel!
Åh, vad nostalgisk jag blev nu! Min bästa vän i mellanstadiet uttalade alltid risotto sådär! Finns det folk som gör det fortfarande?Väntar på ris-otton.
Det är en helt vanlig känsla!
/medlem i oanonyma potatisknarkare
Håller helt med! Jag kallas för Håkan-Bråkan i min familjPotatis är det bästa i livet.
Håller helt med! Jag kallas för Håkan-Bråkan i min familj
I potatissammanhang alltså.
Haha min bror också! Han och jag lever för potatisHåller helt med! Jag kallas för Håkan-Bråkan i min familj
I potatissammanhang alltså.
Verkligen! En skål med havregrynsgröt är också fullt möjligt att sitta och dagdrömma om, kan jag meddela.
Jag kommer aldrig att uppskatta kolhydrater så mycket som när det här experimentet är över!
Åh, vad nostalgisk jag blev nu! Min bästa vän i mellanstadiet uttalade alltid risotto sådär! Finns det folk som gör det fortfarande?
Verkligen! En skål med havregrynsgröt är också fullt möjligt att sitta och dagdrömma om, kan jag meddela.
Jag kommer aldrig att uppskatta kolhydrater så mycket som när det här experimentet är över!
Åh, vad nostalgisk jag blev nu! Min bästa vän i mellanstadiet uttalade alltid risotto sådär! Finns det folk som gör det fortfarande?
Hörni, jag är sugen på att göra efterrätt med följande komponenter:
Popcornglass, Glutenfri brownie av något slag, samt salt kolasås. Men, jag behöver något mer - mindre sött, mer fräscht. Vad?
Hallon?
Hallon är bra! Passionsfrukt gillas också.
Hörni, jag är sugen på att göra efterrätt med följande komponenter:
Popcornglass, Glutenfri brownie av något slag, samt salt kolasås. Men, jag behöver något mer - mindre sött, mer fräscht. Vad?
Hallon?
Men. Passion och popcorn? Funkar det?Håller annars med om att passionsfrukt är mycket bra!
Låter spännande.Popcorn med parmesan och tryffelolja är annars oerhört trevligt som tilltugg till en Cava eller annat bubbel.
Popcornsmörgåstårta!Allt som är gott passar ihop
Annars- salta popcornen så kan du komplettera med kola eller liknande? Men hallon är nog bättre, passion tänkte jag till brownie mer.
Eller CARAMBOLE och leverpastej? Kräftstjärtar? Majonäs?