Där sa du nåt! Att jag inte har tänkt på det?!Squash är lösningen!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Där sa du nåt! Att jag inte har tänkt på det?!Squash är lösningen!![]()
Squash är lösningen!![]()
Ratatouille? DET kan man ha squash till!
(Min MAKE föreslog att vi ska grunda en förening för bojkott av äggplanta och squash. Han har fått en överdos.)
Jag ÄLSKAR aubergine! Men squash. Det smakar ju inget och blir sladdrigt. Annars så.Ratatouille? DET kan man ha squash till!
(Min MAKE föreslog att vi ska grunda en förening för bojkott av äggplanta och squash. Han har fått en överdos.)
Skiva, stek i olivolja o krydda med flingsalt. Var jag upp o gjorde inatt när jag vaknade o var hungrig. Mums!Jag ÄLSKAR aubergine! Men squash. Det smakar ju inget och blir sladdrigt. Annars så.
Alltså, då smakar squashen som stekt squash?Skiva, stek i olivolja o krydda med flingsalt. Var jag upp o gjorde inatt när jag vaknade o var hungrig. Mums!
Jag ÄLSKAR aubergine! Men squash. Det smakar ju inget och blir sladdrigt. Annars så.
Gillar hen inte ens baba ganoush?Samma här, men PIPPIN är less.
Gott att göra chutney av också.Alltså, då smakar squashen som stekt squash?
Jag ogillar det inte, men jag kan det liksom.
Men det är inte jag som har odlat 65 kilo squash, det är @Miran .
Gillar hen inte ens baba ganoush?
Så länge du inte vaknade med svampigt korvbröd i håret så är det väl ändå inte så illa tycker jag!Igår nådde matlagningen nya höjder. Efter kulturtantsevenemang på Stadsbiblioteket blev det kycklingvarmkorv med massor av dijonsenap, i sådant där riktigt lagom svampigt och billigt korvbröd. Jojo!![]()
![]()
Så länge du inte vaknade med svampigt korvbröd i håret så är det väl ändå inte så illa tycker jag!
En av plastBARNBARNETs absoluta favoriträtter!Igår nådde matlagningen nya höjder. Efter kulturtantsevenemang på Stadsbiblioteket blev det kycklingvarmkorv med massor av dijonsenap, i sådant där riktigt lagom svampigt och billigt korvbröd. Jojo!![]()
![]()