Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mycket ordinärt, förutom etiketten. Det smakar - vin, skulle jag säga. Varken mer eller mindre.
Igårkväll åt jag AW-burgare på lokal. Helt okej. Lynch idag blev ramen-rester och till kvällen planeras lammfärsbiffar med fetaost, ratatouille och pasta. Med rödvin som inte har en sammetsetikett tyvärr!
Det var nog lunch på ett bdsm-ställe.Lynch?!![]()
Vad gör du på helgen egentligen?!
![]()
Det var nog lunch på ett bdsm-ställe.
Jag har varit på Saigon Food och köpt färsk lotusrot! Jag ska minsann också laga ramen! Idag!
SUPERGILLA!Marockansk gryta på högrev med aprikoser, granatäpple och mynta. Och ris. Hemgjord pärondryck med ingefära som måltidsdryck.
Nu en återkommande höstdessert: knäckig äppelpaj.
Lördagskvällen avrundas med att producera ännu någon liter äppelmos och kanske pressa någon liter must (all denna frukt! nu får snart hästarna och hönorna käka upp resten)
Låter ljuvligt, förutom efterrätten, fast skulle tacka jag till bubbligt dessertvin.Hade middagsgäster igår.
Förrätt: Rösti på potatis & västerbottenost med rom, lokalt fiskade räkor, rödlök, creme fraiche & dill. Prosecco.
Huvudrätt: Boeuf bourguignon & mandelpotatis mos. Rödvin.
Efterrätt: Popcornglass, brownie, salt kolasås & popcorncrumble. Bubbligt dessertvin.
Sååå jävla gott (fuck jante osv).