Föredrar mat utan döda djur.
Jag har tyckt mig se ett mönster i dina gillor när det gäller min mat. Stämmer det att du gillar när man råkat laga vegan mat som verkar god?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Föredrar mat utan döda djur.
Jag har tyckt mig se ett mönster i dina gillor när det gäller min mat. Stämmer det att du gillar när man råkat laga vegan mat som verkar god?
Lite tautologi där.Föredrar mat utan döda djur.Någon lite mindre söt än flagg!
Jag gillar beskrivningar av mat jag gillar!
![]()
Kungskrabba ÄR gott!![]()
Vad åt du förutom det där?Maten blev hysteriskt god. En liten röra med parmesan piggade upp det hela, liksom sockerärtor från andra sidan världen med citron och salvia.
Fuck you, smörgåstårta!
à chacun son goût, jag tänker inte starta någon pro/con diskussion om kött eller inte.Föredrar mat utan döda djur.Någon lite mindre söt än flagg!
Vad åt du förutom det där?
Nä, det var inte min avsikt.à chacun son goût, jag tänker inte starta någon pro/con diskussion om kött eller inte.
Åh, jag har faktiskt en flaska Facile i kylen och har ännu inte smakat den. Tänkte prova att göra drinkar på den (men ska smaka den som den är också!).Däremot är jag enig med dig om att Flaggpunsch inte är den optimala punschen men mitt system hade bara Flagg och Cederlunds och då får de bli Flagg. Min favo är annars Facile.
Är det någon jag vill bli inbjuden på mat hos så är det hos digJag tycker synd om mig själv pga förkylningen. Det betyder att jag får ryggbiff, rödvinssås, klyftpotatis och någon form av sallad. Särbon ville inte ha ryggbiff (tur för mig, jag har inte så mycket kvar) utan får oxfilé och bakpotatis, han ville hellre ha det. Till det blir det amaronen han köpte senast, hoppas den är god.
Efterrätten blir marinerade apelsinskivor (sockerlag med Cointreau, vanilj och konjak) med vaniljsås till. Det måste vara bra när man är förkyld![]()
Är det någon jag vill bli inbjuden på mat hos så är det hos digHär förgyller vi lördagkvällen med något så spännande som köttbullar och makaroner. Jag dör lite inombords
![]()
Hur gör du dom?Här bllir det Zucciniplättar med ungsbakad lax idag.
En indisk masala har just landat i magtrakten. Morot-ar, linser, lök och tomat. Chutney med mango och lime och yoghurt till, samt basmatiris. Perfekt mat när man ska rensa kylskåpet.
En torr riesling som kronan på verket.