Jaaaa! Jag älskar steampunk! Det är typ den stilen som jag tycker är häftigast/roligast/mest tilltalande med alla udda blandningar av vetenskap och viktorianskt@Killaloe: Steampunk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaaaa! Jag älskar steampunk! Det är typ den stilen som jag tycker är häftigast/roligast/mest tilltalande med alla udda blandningar av vetenskap och viktorianskt@Killaloe: Steampunk![]()
Alltså, bara för att du har någon sorts genetisk defekt och @Hyacinth råkar lida av samma behöver du ju inte vara så dryg![]()
Ja, det måste vara det. För inte är koriander gott inte![]()
Ogilla på att han visat sig vara inte bara omdömeslös utan även osympatisk, men gilla på att du insett det och agerat.Min tågresa igår blev oväntat dramatisk, jag dumpade Snygga sällskapet på sms. Låt oss stanna vid att han hade fler osympatiska drag än att inte kunna välja Indisk-hak.
Ogilla på att han visat sig vara inte bara omdömeslös utan även osympatisk, men gilla på att du insett det och agerat.
Ogilla på att han visat sig vara inte bara omdömeslös utan även osympatisk, men gilla på att du insett det och agerat.