Tittar in i ditt kök del 19

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack!
Vi blev lite förvirrade av alla olika Mikkeller :D

Nørrebro tror jag vi var på sist - så den missar vi ev den här gången, men det är ett himla trevligt ställe! :D
Sist jag var på Mikkeller & Friends i Nørrebro så drack jag en fantastisk sur veteöl med smak av kaffe och lime. :love:

:love: God lunch!

Bifogade filer

• IMG_20180303_124252_670.webp
    IMG_20180303_124252_670.webp
    218,1 KB · Visningar: 38
En extremt viktig fråga: Vad ska man ha i fajitas. Tänkte mixa upp det lite och ha bönor + paprika och lök och kyckling strimlor kryddat med fajita kryddblandning. Sedan äta det i mjuka tacos med guacamole, creme fraiche, sallad och salsa. Blir det för mycket? Har jag glömt något? Känns som det. :idea:

Mina föräldrar var här och käkade lunch :) det blev soppa med lax och räkor toppad med aioli, baguetter och så chokladbiskvier till efterrätt. Smarrigt, även om biskvierna kanske inte var de vackraste!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Mat Matinspirationen fortsätter! Vad lagas det för godsaker hemma i köken? Vad äts, i eller utanför köken? Hur smakade det? Och kanske hur... 99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
116 938
Senast: Mineur
·
  • Låst
Relationer :devil: Fortsätt här..... Vi vill läsa allt, så var inte blyga, sista sidan på förra tråden finner ni här... 99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
120 321
Senast: LenaH
·
  • Låst
Småbarn Ny tråd! Vi får väl hoppas att @pollex bebis behagar att titta ut i den här tråden:D Listan: Januari 2 - Venus_in_furs, första barnet... 99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
91 944
Senast: Heulwen
·
Äldre Egentligen skulle den här tråden ligga på kropp&hälsa, för det ger mig nervsammanbrott. :angel: Meeen... Jag hörde en låt på radion...
Svar
5
· Visningar
760
Senast: Anna-panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka