Tack!
Vi blev lite förvirrade av alla olika Mikkeller
Nørrebro tror jag vi var på sist - så den missar vi ev den här gången, men det är ett himla trevligt ställe!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack!
Sist jag var på Mikkeller & Friends i Nørrebro så drack jag en fantastisk sur veteöl med smak av kaffe och lime.Tack!
Nørrebro tror jag vi var på sist - så den missar vi ev den här gången, men det är ett himla trevligt ställe!![]()
Tack!
Nørrebro tror jag vi var på sist - så den missar vi ev den här gången, men det är ett himla trevligt ställe!![]()
Jaaa, älskar torghallarna! Framförallt den med bagerier och chokladTorghallarna och summerbirds butik![]()
Vill ni ha tips på mysigt café med vegansk mat så säger jag Café N.Jaaa, älskar torghallarna! Framförallt den med bagerier och choklad
Imorgon ska jag försöka få med mig alla till The American Pie Company - är väldigt nyfiken på hur det kan tänkas vara!
Åh superbra, tackVill ni ha tips på mysigt café med vegansk mat så säger jag Café N.
Deras brunchtallrik ärÅh superbra, tackska genast spana in!
Ramen-Mikkeller för då får man svingott käk också!Vilken av alla?![]()
![]()
Dr brukar jag hamna för käk när det är fredags-AW! Billigt och gott och enorma vinglas.Deras brunchtallrik är![]()
Ingen aning, egentligen!VAD är ens fermenterade pommes??
VAD är ens fermenterade pommes??
Hipsterpotatis!VAD är ens fermenterade pommes??