Nä...det var nog inte jag tyvärr.Det tror jag skulle kunna bli en fantastisk tårta!
Trooor kanske det var @bettysmatte som gjorde en tårta med en fjording för några år sedan?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä...det var nog inte jag tyvärr.Det tror jag skulle kunna bli en fantastisk tårta!
Trooor kanske det var @bettysmatte som gjorde en tårta med en fjording för några år sedan?!
Hm, inte med en häst öht?Nä...det var nog inte jag tyvärr.
Kokt potatis kan vara den bästa komfort food som finns! Krya på dig!På mattemat är jag ynklig och hemma sjuk. Mellan 07-14:45 har jag bara fått i mig en halv portion yoghurt, en halv banan, en rostmacka med smör. Just nu kokar jag potatis, planerar att äta det med smör också. Misär![]()
Jag tror inte det.Hm, inte med en häst öht?
Undrar vem det kan ha varit då![]()
Om inte våren kommer till dig, får du komma till våren. Eller nåt.Jag åt diktatur-färskpotatis med smör och matjessill till lunch idag.
Fikalunch, för övrigt. Macka med chèvre, honung och valnötter.
Inför middagen - som blir på egen hand - funderar jag på olika sätt att piffa upp kalla våfflor från igår. Funderar på att lägga spenat och parmesan mellan två våfflor och sen steka dem rätt hett på båda sidor en stund. Typ våffelsandwich.
Här gå vi andra in för att äta udda fiskar och så kommer du och ska vara värst genom att äta rev! Inte okej, det var säkert en bit av stora barriärrevet som nu är ännu mindre pga din middagUgnsakade rev med klyftpotatis och grönsaker serverades med bea och aioli.![]()
Den låter fräsch och god tycker jag!Jag har fått tag på ett gäng underbara hemvärpta ägg och lovade därmed att bistå med en frittata till påskfirandet.
Vad tror ni om denna?
https://www.mathem.se/recept/frittata-med-grona-artor--mascarpone-och-rostade-tomater
Eller är det någon annan som har ett bra recept?
Kött och skaldjur undanbedes.