Jag håller med @Trani , de är vansinnigt söta och en av mina absoluta fågel-favoriter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med @Trani , de är vansinnigt söta och en av mina absoluta fågel-favoriter.
Bara om den är lång.En tårtkuk är en stor tröst i ett fattigt hem.
Tänkte just skriva: Till och med om den är liten.Bara om den är lång.
Jag borde bli bättre på att förmiddagsfika, tror jag!Våfflor med vaniljglass och jordgubbssylt till förmiddagsfika, stekta kidneybönor, soltorkade tomater, babyspenat och fetaost i tortillabröd till lunch.
Åh, rödvin!Efter en dag med fullt upp, skoinköp åt BARNEN och styrelsemöte där nämnda BARN deltog blev det hämtpizza für alle.
En tämligen trist dylik, men jag blev mätt. Nu rödvin.
Min kärlek till (syrlig!) torkad mango är nästan lika stor som den till choklad. Tror jag ska gå och ta lite torkad mango nu, på tal om det.Kom på att jag är lycklig innehavare till ett kilo torkad mango från burkina faso. Den syrliga sorten.
Nu något mindre än ett kilo.
Med sådana bra helfabrikats rätter så hade jag haft mycket svårare att motivera mig själv till att laga mat mer än vid riktigt mycket lust och inspirationHelfabrikat till lunch och helfabrikat till middag. Det är en sådan dag (vecka). Middagen var i alla fall snobb-helfabrikat från en butik i kvarteret som säljer jättefina, vällagade färdigrätter. Risotto med butternut squash, getost, vitvin, pinjenötter och massor av salvia. Köpte till imorgon en spansk böngryta med grönkål och paprika.
Mm... Jag brukar lösa det genom att titta på - och faktiskt reflektera över - prislappenMed sådana bra helfabrikats rätter så hade jag haft mycket svårare att motivera mig själv till att laga mat mer än vid riktigt mycket lust och inspiration![]()
Ah den ja - du kanske kan göra något deal med dem? Du blir ambassadör för deras rätter på ett exklusivt forum i sverige mot att du blir sponsrad med säg 5 rätter i veckan?Mm... Jag brukar lösa det genom att titta på - och faktiskt reflektera över - prislappen![]()
Det låter som en fenomenal kombination! Kanske även granatäpplesirap?Jag har nu skickat recept på Msemen till PARTNER. De torde med fördel ätas med honung och valnötter?
Tyvärr verkar själva msemen-pannkakorna rätt jobbiga att göra.Det låter som en fenomenal kombination! Kanske även granatäpplesirap?