Tjänstebil hemma

Det är inte arbetsgivaren som avgör detta, det är SKV. Och visst kan man minska RISKEN för en omtaxering, men risken finns fortfarande så länge bilen stå hemma.

Jag har inte sagt att AG avgör det utan hela tiden hänvisat till SKV.

Undrar vart jag ska parkera min bil då isf :confused:. Kan man stå på Coop-parkeringen måntro :D

Det är inte arbetsgivaren som avgör detta, det är SKV. Och visst kan man minska RISKEN för en omtaxering, men risken finns fortfarande så länge bilen stå hemma.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 950
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 456
Senast: Edla
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 817
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 085
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka