Bukefalos 28 år!

Tjejer, stå o kissa?

Grejen är väl den @RedHyuuga att din

kommentar känns väldigt tråkig eftersom transpersoner blir utsatta för våld och övergrepp i väldigt stor utsträckning. Du kanske inte känner till det, men så är det. Så nej det är inget ":angel:" eller kul med det du säger för vore det så att män blev 'avskräckta' skulle transpersoner vara jättesäkra när de rör sig i offentliga miljöer. Det är de inte.

Slutligen: jag vet att du hatar när folk märker ord men för din egen skull kan det vara bra att ta till sig om nån är schysst nog att påpeka att uttrycken du använder anses vara föråldrade eller otrevliga. Så, i all välmening: man säger inte att någon har "gjort om sig till tjej/kille".
Nu glider det här väldigt OT och liknar mer pajkastning än något annat.
Tråden handlar om tjejer som kissar som män, ståendes. Jag läste en kommentar på en annan sida om det, tog med den hit och spann vidare på vad en kommentaren innebar. Kanske var fel av mig, borde kanske inte spunnit vidare, men det är lätt att vara efterklok.
 
Nu glider det här väldigt OT och liknar mer pajkastning än något annat.
Tråden handlar om tjejer som kissar som män, ståendes. Jag läste en kommentar på en annan sida om det, tog med den hit och spann vidare på vad en kommentaren innebar. Kanske var fel av mig, borde kanske inte spunnit vidare, men det är lätt att vara efterklok.

Problemet var inte att du spann vidare på något du läst, utan hur du uttryckte det.
 
Nu är väl inte Aliexpress med alla sina kopior den bästa källan men är inte den där intima bilden en skyltdocka? Eller tänker du på tjejen med kläder?
 
Nu glider det här väldigt OT och liknar mer pajkastning än något annat.
Pajkastning? :confused: Jag försökte bara förklara varför din kommentar kan tas emot på ett dåligt sätt. Det var allt.

Du behöver inte ta det till dig alls, gör vad du vill med informationen. Men pajkastning var det knappast.
 
Har använt diverse trattar och kissmojänger i militära sammanhang. Gjort utlandstjänst bla så väldigt praktiskt att inte behöva dra av sig all utrustning.
De kräver sin kvinna kan jag ju säga. Träning i dusch med kläder är att rekommendera. Jag tror också det fungerar olika bra beroende på hur en är skapt.
 
Pajkastning? :confused: Jag försökte bara förklara varför din kommentar kan tas emot på ett dåligt sätt. Det var allt.

Du behöver inte ta det till dig alls, gör vad du vill med informationen. Men pajkastning var det knappast.
Kanske inte specifikt just ditt inlägg med det andra. Jag har föklarat vad jag menade och jag är nöjd där. Jag är inte intresserad av att fortsätta det här OT spåret, för det är inte det tråden handlar om.
 
Så, i all välmening: man säger inte att någon har "gjort om sig till tjej/kille".
Fast rent tekniskt så har dom "gjort om sig" i fysiken om dom opererat om sig, det är ju ett måste ifall dom ska så att säga bli vad dom känner att dom är. Dock så psykiskt så har dom ju inte gjort om sig. Så att så fel att säga gjort om sig är det inte om man menar fysiken.

Man bör inte ta för givet att folk hela tiden när dom säger så menar att dom blivit ett annat kön, men förändringen kräver ju att dom "gör om" sin kropp.
 
Har nån av er tjejer prövat nån "stå o kissa"-tratt?(eller vad jag nu skall kalla det)

Känns ju lite trevligt att i vissa miljöer slippa sätta sig på äckliga toaringar, eller slippa dra ner byxor o visa hela baletten om man är ute på äventyr i naturen(o där inte finns buskage att gömma sig bakom).

Vad tycker ni om idén?
Jag hade gärna haft en sådan, dock så har jag svårt att se det praktiska efteråt, hur torkar man sig och vart lägger man den så den inte börjar lukta och bli äcklig efteråt. Är ju inte så trevligt att ha den med sig under en lång biltur liksom. Iofs så kan man ju kissa vid vattendrag utan problem och bara skölja av den där.
 
Jag hade gärna haft en sådan, dock så har jag svårt att se det praktiska efteråt, hur torkar man sig och vart lägger man den så den inte börjar lukta och bli äcklig efteråt. Är ju inte så trevligt att ha den med sig under en lång biltur liksom. Iofs så kan man ju kissa vid vattendrag utan problem och bara skölja av den där.

Borde funka att torka ur den med våtservetter tills man kan skölja ur den ordentligt.
 
Nu är väl inte Aliexpress med alla sina kopior den bästa källan men är inte den där intima bilden en skyltdocka? Eller tänker du på tjejen med kläder?
Jo, jag såg att det var en docka, men varför en könlös docka när det finns gott om riktiga, könsmogna kvinnor?
 
Det jag syftade på var mer dom där spontan våldtäkterna som kan hända när en tjej kissar med byxorna nere.
Du får tycka att det är "sanslöst dumt formulerat" det får stå för dig, och förresten skrev jag inte att personen gjort om sig utan: "killarna kanske tror det är en kille som gjort om sig till tjej." Vilket också verkar styrkas av det jag läste i @Cacao_ länk om de killar som trodde det var en kille men sen såg att det var en tjej.
Jag tror att jag nyss fått en ny affärsidé. Tänk en såndär tratt som ser ut som en kuk. Den hade varit rolig att nyttja vid pissestängslet på festivalen.
 
Vad är det roliga?

Sådana finns. En del transgenderpersoner använder dem, tex.
Nu har jag inte sett någon tratt som ser ut så utan sådana man fyller på först men det är kanske same same i sammanhanget. Det roliga ligger i det som stod tidigare i tråden att killarna reagerar minst sagt konstigt och om man sedan visar upp en verklighetstrogen penis i stället för plastig tratt och de tappat hakan hade i alla fall jag varit mycket road. Det kan vara en släng av dålig humor. Som regel enligt vad jag har sett har transpersoner åtminstone försökt att agera efter det kön de är på insidan, därmed dölja det fysiska så att säga.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 167
Senast: cirkus
·
Småbarn De här skrev jag för flera år sedan för att sammanfatta en vanlig dag på jobbet. Mellis är över och 9-10 barn i åldrarna 3-5 år ska ut...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 407
Senast: ako
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Obs. Känsliga läsare varnas – detta inlägg kommer att handla om mens. Läs ej om du tycker att det är äckligt. Och om du ändå läser...
Svar
0
· Visningar
478
Senast: cassiopeja
·
Äldre Jag är en kvinna med båda fötterna på jorden. Ibland. Att åka till ett annat land(skap) för att besöka människor jag aldrig träffat...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
12 510
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp