En medlem av kungahuset som gör reklam för en tysk transportfirma.@vallhund ? Vem är det?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En medlem av kungahuset som gör reklam för en tysk transportfirma.@vallhund ? Vem är det?![]()
Är ju inte hon utan vasaloppet iom DHL är en av huvudsponsorerna. Ica, preem, volvo och dhl. Kanske hon skulle bett om att få ha volvo på sin nummerlapp.En medlem av kungahuset som gör reklam för en tysk transportfirma.
Prinsessan Sofia. Du borde nästan ha sett henne i målområdet då hon kom in bara några min före dig. Åkte på typ 3.31 tror jag.@vallhund ? Vem är det?![]()
Hon startade i led 5 dvs 15 min före dig.@Kirre Oj, men när startade hon då? Såg du henne? Haha, jag var så fokuserad på mig själv och slut efter loppet så jag hade nog inte sett om de stått en elefant och en kamel i målområdet
//r
@Kirre Okej! Nä, jag visste inte heller hon skulle åka. Nä, de tror jag väl inte, de lär väl ha vart en tjej isf. Ja, jag hörde det att det gått långsamt.
Vart bor du förresten? (om du vill skriva ut det) Hade du långt att köra hem efteråt?
Haha, ja när jag kom hem där jag bor här i Mora.@Kirre Okej! Ja, jag blev lite fundersam när du skrev att du läste om prinsessan när du kom hem. Men att du inte har den här naturen/vädret hemmamen du menar så då fattar jag!
Grymt jobbat!Jag är så sjukt nöjd med dagen! Jag åkte på 4:31 och är supernöjd med det. Jag har stått på ett par skidor 3 ggr i år och inte åkt mer än 6 km, lite småfet snart 40-åring som jag är så är jag sjukt nöjd.
Kul att @Kirre hejade på mig vid målgången också. Hur visste du vilket nummer jag hade? Jag hann inte riktigt ta in det innan jag hade åkt förbi.![]()
Måltid = blåbärssoppan
Spåren var helt okej faktiskt, men inga spår i några backar kvar. Var nog inte förrän efter Eldris som det fanns spår kvar i nedförsbackarna. Fattar inte varför folk tycker att de behöver polga sig nedför, skidorna följer ju spåret.Får jag fråga hur spåren var för dig? Backarna, fanns några kvar? Åker jag nästa år med mamma kommer det bli sen startgrupp.
Haha, diskuterade det där ordet med en kompis. Då Ica är inblandad i fotot så är säkert tanken dubbelinnebörden.Måltid = blåbärssoppan
Du ser ut att ha mycket krafter kvar![]()