• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare _mirac_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 884
M

_mirac_

Hej , min ponny har väldigt tjock (Har shettis i sej) man och den är väldigt svår att rycka så det blir knoppman,.. ja vet lixom inte hur man ska göra, ardennerfläta, den går upp direkt för han har väldigt kort man ändå....vad ska jag göra? :confused:

Sv: Tjock man

min har kort tjock man som ligger lite på båda sidorn, omöjlig ar rycka. Jag lägger en knopp på varje sida, blir jättesnyggt!

Sv: Tjock man

Ryck den tunn. Klippte min häst långa och otrligt tjocka man, men det var ingen hit då den ställde sig rakt upp. och igår fick jag nog, och tog saxen och stubbade den :angel:
Ska vänta tills den blir längre och rycka den tunn, sen kan man jämna till det med saxen i topparna.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 489
Senast: Mirtai
·
Hästhantering Hej! Jag har inte någon direkt erfarenhet av hingstar och vet inte riktigt hur dom kan vara med andra. Just nu har vi en 24 årig B-ponny...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: ameo
·
Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
533
Senast: Elo
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 612
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Yngre kille
  • Roliga saker som barn säger
  • Dagens naturupplevelse

Hund, Katt, Andra Djur