Tjock nosgrimma !!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Love_Maya
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 006
L

Love_Maya

Hej!

Jag söker en TJOCK nosgrimma. Den ska vara svart med vitt foder & jättebred :p Sen ska det helst vara pullbakknäppning men det behövs ej. Någon som vet vart man kan hitta en sådan nosgrimma? Vill inte ha något träns till, bara nosgrimma ! ;) Det ska vara en sån man "trär" in i tränset, som bara är en knäppning på, på ena sidan. Inte 2 knäppningar på både sidorna, om ni fattar. :bow:

Kram

Sv: Tjock nosgrimma !!

Vad jag vet så har alla nosgrimmor bara en knäppning på ena sidan.

Dock vet jag inte var du kan köpa någon sådan.

Hööks har det på kandartränset, bara o plocka bort remmen för bridongen.......

Annars har Hansbo oxå ett! Komplett för 399:-

Okej, hihi. Trodde att det säljs sånna också ^^ :P Men någon som vet någon billig (Högst 200:-) aachennosgrimma, svart med vitt foder? BRED nosgrimma :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 449
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 927
Senast: Nota
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka