Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Chili skrev:Det sista från Hansbo har jag klämt lite på i affären.. Känns som vilket fleecetäcke som helst, inte jättetjockt direkt. Såg dock väldigt fint ut.
escade skrev:Hej! Jag har ett zone täcke som vintersvett täcke. Det har kraftig fleece på ovansidan och nått tjockt teddytyg mot hästen, varmt och andas jättebra. Jag köpte mitt i england med jag vet att de finns i sverige oxå, jag vet dock inte var!
Pfiff har ett goldenstripe fleecetäcke som nästan är lika tjockt som ett bra ylletäcke. Jag annvänder mitt ganska lite just pga att det är så tjockt.gylle skrev:Tips önskas på bra välsittande TJOCKA fleecetäcken som verkligen andas/transporterar bort svett/väta.
Har många olika fleecetäcken dock ganska tunna och det är verkligen skillnad på om de andas eller ej (lite roligt är att de som var billigast är klart bäst), då jag nu vill ha tag på ett tjockare (gärna med hals och fasta gjordar men inget måste) så undrar jag om någon vet något som verkligen är bra.