Tjockt ulltäcke

Sv: Tjockt ulltäcke

Jag har också haft ett Charlies ulltäcke som var jättetjockt och fint, loggan såg inte alls ut sådär! Usch.

Det går ju väldigt lätt att sprätta bort lappen som är broderad, för den har ju ingen funktion mer än att sitta där för att fungera som reklamplats.
Vill du absolut ha en lapp kan du ju maila eller ringa till Charlies och höra om de har någon lös lapp utan logga. Deras täcken görs i Asien, men om de broderas där vet jag inte, men förmodligen.

Jag frågade om det gick att få utan loggan det gick inte.. Ska kika om det kanske går att sprätta bort lappen men det ät tveksamt när det kommer till kar orren på täcket.. Blir nog väldigt fult skulle jag gissa... :(

Jag har ett från Svea täcken, det är kanon enligt mig! Vet dock inte vart man kan köpa det då jag köpte det på Globen. Men det kostade mig 500kr och då är det både bukgjordar, spänne fram och dessutom ändringsbar bog. Passade perfekt för mig som har en ung häst, hon har 135 i ryggen men drunkar då i bogen, där ska hon ha max 125, men med den ändringsbara bogen så kortade jag bara in bogen och vips så satt täcket perfekt :love:

Hon går på lösdrift med massor av päls och en dag hade det snöat hela dagen så hon var genomsur, efter 1 timme ungefär var hon snustorr. Så jag är kär!

Har du kollat Z-täckets? Jag har inte haft några ulltäcken därifrån, med det jag har beställt har jag varit väldigt nöjd med.

Det är inte alls svårt. Jag kollade på täcket och det var bara att sprätta bort lappen och kardborren, håll inte på och säg att det är svårt nu, för på mitt täcke var det asenkelt. :p

Haha jag har inte kollat, får ta och göra det! Meeeeen vi har ju inte samma täcke heller... Du har ju de tjocka fina och ag de tunna och fulaaaaa!! ;) :)

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 718
Senast: Bullen22
·
Utrustning Funderar på att uppdatera täckesgarderoben lite. Men vet inte riktigt vad jag ska satsa på för tjocklekar. Har sedan tidigare 1x 0gr...
Svar
13
· Visningar
1 781
Kropp & Själ Jag har precis tagit mig igenom årets första "träningsrunda". Typ i alla fall. Jag är oerhört otränad, har knäproblematik sen lång tid... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 938
Senast: ekra
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 404
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka