Bukefalos 28 år!

Tjoho,här ska inga barn bli gjorda!

operationen gick visst bra, men de upptäckte att jag har endomentrios och min äggstock hade tydligen växt ihop med någon annan vävnad. Det förklarar varför jag har mensvärk.... Jag ska få mer information imorgon. Jag mådde rätt hyfsat på uppvaket och fick prova Tens apparat. Den var fantastisk!
Sen Började problemen tydligen gav någon IDIOT mig morfin, trots att jag upplyst alla, redan från församtalet att jag inte tål morfin. Det står nog på vartenda papper jag dskrivit. Seriöst, jag svimmar hellre av smärta än får i mig morfin. Så sen igår klockan 16 Och någon gång inatt har jag kaskadkräkts om jag har ögonen öppna och rört på mig samtidigt. Sjukhuset skickade hem mig vid nio på kvällen när de stängde. Ni anar inte vilka elaka tankar jag tänkt om sadistsjuksköterskorna som tvingade upp mig... De vet säkert bäst och var tvungna att få gå hem men oj vad jag hatar dem.
Jag har inte kräkts idag men kan fortfarande inte stå eller sitta längre än en snabbkiss på toa utan att få kväljningar. Så jag ligger i sängen och smuttar på vatten och te. Snart två dygn utan mer mat än ett par kex och två matskedar glass.
 
Stackare!! Se till att ta upp det med vårdplatsen, är inte ok att ge medicin som patienten uppgett sig vara allergisk mot!
 
Nu kan jag stå och gå och har ätit rostad smörgås. Det finns nog hopp om livet. Har dock helt tappat greppet om tid. Vaknade halv fem i morse efter fyra timmars sömn och tittade på sex avsnitt av "the nanny" på netflix eftersom jag inte orkade komma på något annat att se. Ni kan ju gissa hur illa läget har varit.:o

Jag börjar bli rejält uttråkad men orkar inte fokusera på något som kräver koncentration. Har tappat minst två kilo på tre dagar:eek:
 
Så starka ni är i den här tråden! Jag har aldrig önskat mig egna barn men lider ibland av dåligt samvete för att jag aldrig velat det. Att man är annorlunda. Så fel att inte ens jag själv kan acceptera det............jo, när jag känner mig stark.
Hoppas du återhämtade dig snabbt escodobe.
 
Så starka ni är i den här tråden! Jag har aldrig önskat mig egna barn men lider ibland av dåligt samvete för att jag aldrig velat det. Att man är annorlunda. Så fel att inte ens jag själv kan acceptera det............jo, när jag känner mig stark.
Hoppas du återhämtade dig snabbt escodobe.

Man bestämmer själv vad man gör med sin kropp och med sitt liv (väldigt längt iaf) och man ska inte ha dåligt samvete för det! Det föds nog tillräckligt med barn till värden ändå - både önskade och mindre önskade, så vi som inte är sugna på egna barn behöver inte. Varför skulle vi behöva? Varför skulle vi behöva vilja?
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp